Από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Βαγγέλης Παπαλιός
Βαγγέλης Παπαλιός
Εκδότης-Διευθυντής, DIRECTION Εκδοτικός Οργανισμός Α.Ε.

“Η INTERAMERICAN επιδεικνύει πραγματικά αξιοθαύμαστη συνέπεια, αλλά και συνεχή πρόοδο όσον αφορά στη λογοδοσία αειφορίας. Εκδίδοντας Απολογισμό Ε.Κ.Ε. σε ετήσια βάση ήδη από το 2009, η Εταιρεία κατορθώνει κάθε φορά να πραγματοποιεί βήματα συνεχούς βελτίωσης των επιδόσεών της. Φυσικά, οι θετικές αυτές επιδόσεις της όσον αφορά στη σύνταξη του Απολογισμού αντικατοπτρίζουν τη δυναμική δραστηριοποίησή της στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας. Η INTERAMERICAN έχει ενσωματώσει τις αρχές της Ε.Κ.Ε. και του υπεύθυνου επιχειρείν στον πυρήνα της επιχειρηματικής λειτουργίας της, αντιμετωπίζοντας και υιοθετώντας την κοινωνική υπευθυνότητα όπως ακριβώς πρέπει να είναι: ως άρρηκτο και αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής στρατηγικής και κουλτούρας. Εμείς ως Εκδοτικός Οργανισμός, μέσα από τις εκδοτικές προσπάθειές μας στον χώρο της Ε.Κ.Ε. και, πιο συγκεκριμένα, με το περιοδικό CSR Review, την ετήσια ειδική έκδοση CSR Reports, την έκδοση για την Ε.Κ.Ε CSR Lexicon -της οποίας μάλιστα η INTERAMERICAN ήταν κύριος χορηγός-, το newsletter CSR Week και το portal CSRnews.gr έχουμε αναδείξει πολλές φορές τη δράση της Εταιρείας όσον αφορά στην κοινωνική υπευθυνότητα και τη λογοδοσία αειφορίας, πιστοί στον προσανατολισμό μας να επιβραβεύουμε τις βέλτιστες πρακτικές και αξίες. Θεωρούμε πως τόσο η INTERAMERICAN όσο και η DIRECTION, η κάθε μία από το δικό της μετερίζι, συμβάλλουμε με τον τρόπο μας στην περαιτέρω διάχυση και διάδοση της κουλτούρας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, που -όπως ήδη από το παρθενικό editorial του πρώτου τεύχους του CSR Review (2008) σημειώναμε- πιστεύουμε πως πρέπει να αποτελεί τη νόρμα για το επιχειρείν”.

Θεόδωρος Λουλούδης
Θεόδωρος Λουλούδης
Εκδότης, εφημερίδα “ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ”- pelop.gr

“Με την INTERAMERICAN συνεργαστήκαμε κατά τα δύο τελευταία χρόνια στην από κοινού οργάνωση μιάς «Εβδομάδας Αλληλεγγύης». Ευαισθητοποιήσαμε την κοινωνία της Πάτρας απέναντι σε ομάδες κοινού που είχαν ανάγκη ρούχων, τροφίμων και άλλων απαραίτητων ειδών. Απευθυνθήκαμε, επίσης, στο σύνολο του πληθυσμού και ειδικά του νεανικού με δράσεις ενημέρωσης για θέματα οδικής ασφάλειας, πρόληψης στην υγεία και εθελοντισμού. Σε αυτή την πρωτοβουλία της INTERAMERICAN και της εφημερίδας μας, που εξελίσσεται σε ετήσιο θεσμό, είχαμε δίπλα μας και τους τοπικούς φορείς: την τοπική αυτοδιοίκηση, την εκκλησία, την τροχαία, τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τοπικές εθελοντικές ομάδες. Με την INTERAMERICAN συνεργαστήκαμε, ακόμη, και στο ετήσιο συνέδριό μας για την οικονομία της Δυτικής Ελλάδος, όπου έδειξε έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την περιφερειακή ανάπτυξη. Αυτά τα δύο χρόνια έχουμε διαπιστώσει ότι η Εταιρεία πιστεύει βαθειά στην κοινωνική υπευθυνότητα και ότι επιδιώκει να έχει ανάλογη προσφορά. Τα στελέχη της δρουν με πάθος -τόσο επαγγελματικό όσο και προσωπικό- και πίστη σε ό,τι επιλέξουν να στηρίξουν, ταυτίζονται και ως άνθρωποι. Έχουμε διαπιστώσει στην πράξη ότι η INTERAMERICAN είναι εταιρεία με ανοιχτούς ορίζοντες, αποδέχεται νέες ιδέες, αναζητεί κάθε φορά να στηρίξει και να ταυτιστεί με ό,τι κάνει πιο προοδευτική και ασφαλή την κοινωνία μας. Εύλογα, αποτελεί μία ιδιαιτέρως αναγνωρίσιμη εταιρεία, με θετική εικόνα στον πληθυσμό και για αυτό τόσο αποδεκτή”.

Λάμπρος Αριστ. Ρόδης
Λάμπρος Αριστ. Ρόδης
Δημοσιογράφος

“Η ενασχόλησή μου επί σειρά ετών με την κοινωνική υπευθυνότητα -ως μέρος του δημοσιογραφικού μου αντικειμένου- μου έχει δώσει την ευκαιρία να παρακολουθήσω τη διαρκή προσπάθεια της INTERAMERICAN, όχι απλά να χτίσει μία «κοινωνικά υπεύθυνη κουλτούρα» μέσα στους κόλπους της, αλλά και να την περάσει σε όλες τις δομές της και, φυσικά, να την εξωτερικεύσει και να τη μοιραστεί με το σύνολο της κοινωνίας. Τα προγράμματα της Εταιρείας, οι δράσεις της και εν τέλει, οι κοινωνικοί της Απολογισμοί -μέσα στο πλαίσιο πάντοτε τον διεθνών προτύπων και δεικτών- φανερώνουν του λόγου το αληθές και έχουν επιβραβευθεί από την ίδια την αγορά με αναγνώριση, ανάλογα βραβεία και επαίνους. Αναγνωρίσιμη είναι, εξ άλλου, και η πραγματικότητα ότι η INTERAMERICAN έχει προηγηθεί μεταξύ των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς στον οργανωμένο σχεδιασμό και την πρακτική εφαρμογή της υπευθυνότητας κατά αρκετά χρόνια, αφού οι «Πράξεις Ζωής» αναπτύσσονται από το 2004, αν θυμούμαι σωστά. Προφανώς, λοιπόν, η Εταιρεία έχει λειτουργήσει και ως πρότυπο, πράγμα πολύ σημαντικό για τη διάδοση της ιδέας. Γνωρίζω πως πίσω απ’ όλη αυτή τη μεγάλη, σταθερή και καρποφόρα προσπάθεια, βρίσκεται μία ομάδα συνεργατών με επικεφαλής τον Γιάννη Ρούντο, που εργάζεται μεθοδικά με γνώση, επιμονή και προσήλωση για την ανάπτυξη της Ε.Κ.Ε. Είναι βέβαιο ότι η «ασφάλεια» ως παροχή προϋποθέτει την υψηλή κοινωνική υπευθυνότητα μιάς ασφαλιστικής επιχείρησης και η INTERAMERICAN τη διαθέτει αποδεδειγμένα, όπως άλλωστε καταγράφεται και στον παρόντα Απολογισμό. Προσωπικά, με βάση τα έως σήμερα πεπραγμένα αναμένω την καλύτερη συνέχεια στην υλοποίηση του οράματος της Εταιρείας για έναν κόσμο στον οποίο θα μπορεί, πάντοτε, να έχει επιχειρηματικά οφέλη και να επιστρέφει μέρος τον κερδών της στην κοινωνία και τον άνθρωπο”.

Kωνσταντίνος I. Παπαμιχαλάκης
Kωνσταντίνος I. Παπαμιχαλάκης
Aρχισυντάκτης, Περιοδικό “Δελτίον Διοικήσεως Eπιχειρήσεων”

“H INTERAMERICAN είναι από τις πρώτες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που ασχολήθηκαν διεξοδικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και ο Απολογισμός της αποτελεί μία μικρή βίβλο για το τί οφείλει να πράττει μία επιχείρηση, ώστε να θεωρείται υπεύθυνη απέναντι στους εργαζομένους της, τους πελάτες, το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο και το περιβάλλον. O ετήσιος Απολογισμός της δίκαια κερδίζει διακρίσεις ανωτάτου επιπέδου. Η Εταιρεία, λαμβάνοντας μέρος στις σημαντικότερες ανά τον κόσμο διοργανώσεις για την αειφόρο ανάπτυξη, έχει το πλεονέκτημα να γνωρίζει «από πρώτο χέρι» τις εξελίξεις στην Ε.Κ.Ε. και να τις εφαρμόζει άμεσα. Διαβάζοντας την απολογιστική έκθεση, διαπιστώνω ότι η εταιρική διακυβέρνηση στην INTERAMERICAN βασίζεται σε αυστηρούς κώδικες δεοντολογίας και ηθικής για τους υπαλλήλους και συνεργάτες πωλήσεων. Επιπλέον, ο εναρμονισμός με το Solvency II και τις απαιτήσεις της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων αποτελούν βασικές προτεραιότητές της. Στον τομέα της Αγοράς, οι συνεχώς βελτιούμενες επιδόσεις και τα μεγέθη για τους ασφαλισμένους, τις πωλήσεις, τις αποζημιώσεις, η πραγματοποίηση τακτικών ερευνών για την ικανοποίηση των πελατών, καταδεικνύουν υψηλό βαθμό ποιότητας υπηρεσιών. Οι online υπηρεσίες ασφάλισης, που ουσιαστικά άνοιξαν μία καινούρια αγορά στην οποία ακολούθησαν μετά αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες, υπογραμμίζουν τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της INTERAMERICAN. Παράλληλα, φροντίζει για τη συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων της και τους παρέχει υπηρεσίες προληπτικής ιατρικής και ενημέρωσης. O δείκτης ικανοποίησης των εργαζομένων (95%) είναι ενδεικτικός του κλίματος που επικρατεί στην Εταιρεία. Κοινωνικά, γνωρίζω από τη σχετική δημοσιότητα ότι η INTERAMERICAN αναλαμβάνει πολλές πρωτοβουλίες για τον πολιτισμό και την παιδεία, στηρίζει εκστρατείες για την οδική ασφάλεια, σε θέματα υγείας διαθέτει την τεχνογνωσία και παρέχει την υποστήριξή της στην επιστημονική κοινότητα, ενώ βοηθά με κάθε τρόπο τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού. Όσον αφορά στο περιβάλλον, η Εταιρεία βελτιώνει συνεχώς τους δείκτες της επίδρασής της και ακόμη, εφαρμόζει διεθνείς κανόνες για την αειφόρο ανάπτυξη και την περιβαλλοντική ευθύνη. Συμπερασματικά, η INTERAMERICAN αποτελεί υπόδειγμα και πρότυπο τόσο για πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας όσο και λογοδοσίας”.