Ψηφιακή Τεχνολογία

Ψηφιακή Τεχνολογία

Καινοτομία και Ανταγωνιστικότητα

Η INTERAMERICAN κατά τα τελευταία έτη -με γνώμονα την καινοτομία- μετασχηματίζεται με γοργούς ρυθμούς σε ψηφιακό ασφαλιστικό οργανισμό. Ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός που έχει αναπτυχθεί στην Εταιρεία, την κατευθύνει προς τον στόχο να είναι ο απόλυτος Ψηφιακός Ασφαλιστής (“Digital Insurer”) της Ασφαλιστικής Αγοράς.

Επένδυση στην Τεχνολογία

Στο πλαίσιο της επίτευξης του στόχου της να γίνει κορυφαίος Ψηφιακός Ασφαλιστής, η INTERAMERICAN, επενδύει -κατά μέσο όρο- στην τεχνολογία περισσότερα από 6 εκατ. ευρώ ετησίως. Η Εταιρεία καινοτομεί στον σχεδιασμό νέων ασφαλιστικών προϊόντων που ενθαρρύνουν την χρήση φιλικών περιβαλλοντικά τεχνολογιών. Σήμερα, το τεχνολογικό επίπεδο της INTERAMERICAN είναι τόσο υψηλό, ώστε καλείται πλέον να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερο ρόλο και σε διεθνές επίπεδο, εξάγοντας τεχνογνωσία και στις υπόλοιπες θυγατρικές της ACHMEA.

Στρατηγική Ευθυγράμμισης 

Σύμφωνα με το προαναφερόμενο πλαίσιο, η INTERAMERICAN δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα, μετασχηματίζοντας το παραδοσιακό μοντέλο ανάπτυξης και παράδοσης προϊόντων πληροφορικής “waterfall” με το μοντέλο προσαρμοστικότητας στην αλλαγή “Agile”. Σήμερα, το νέο αυτό μοντέλο εκφράζεται με τη δημιουργία 25 διατμηματικών αυτο-οργανωμένων ομάδων, οι οποίες αναπτύσσουν και παραδίδουν έργα σε συχνότητα (sprints) 2 εβδομάδων. Οι ομάδες αυτές επιμερίζονται σε 3 επιπλέον ομάδες, τα επονομαζόμενα “tribes” και σε 4 οριζόντιες ομάδες με κοινές δεξιότητες “chapters”, που διασφαλίζουν τη διατήρηση των προτύπων και τη διάχυση της γνώσης μεταξύ αυτών. Οι ορολογίες προέρχονται από το μοντέλο εργασίας “Spotify”, το οποίο έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του εσωτερικού περιβάλλοντος της Εταιρείας. Το εταιρικό χαρτοφυλάκιο έργων συντηρείται και υλοποιείται με τη χρήση της μεθοδολογίας SAFE (Scaled Agile Framework). Παράλληλα, η Εταιρεία υιοθετεί και χρησιμοποιεί μία από τις πιο μοντέρνες τεχνολογίες λειτουργίας και ανάπτυξης στον κόσμο (DevOps), οι οποίες βοηθούν στην ταχύτητα και στην παραγωγικότητα του νέου μοντέλου, επιταχύνοντας τον κύκλο παράδοσης λειτουργικότητας στον τελικό χρήστη (delivery cycle).

Lean Μεθοδολογία και Επιχειρησιακή Αριστεία 

Η INTERAMERICAN ξεκίνησε το ταξίδι της στη Lean μεθοδολογία κατά το 2012. Η φιλοσοφία του Lean επικεντρώνεται στη συνεχή βελτίωση, τον κοινό τρόπο εργασίας και τον πελατοκεντρικό τρόπο σκέψης. Με εργαλεία όπως το “customer journey”, γίνεται καταγραφή και ανάλυση της εμπειρίας του πελάτη από τη σχέση του με στον Οργανισμό και προσδιορίζονται οι ανάγκες του, αποσαφηνίζοντας τις συναισθηματικές εκφάνσεις του σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Τελικός στόχος είναι η ευθυγράμμιση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών, η αύξηση της ικανοποίησης του πελάτη και η ενδυνάμωση των ανθρώπων..

Για την INTERAMERICAN, η επιχειρησιακή αριστεία επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής της Lean μεθοδολογίας, με συνεχή βελτίωση των διαδικασιών, με απόρριψη ενεργειών που πλεονάζουν (waste) και με αποτελεσματική χρήση όλων των διαθεσίμων ψηφιακών τεχνολογιών. Με τον τρόπο αυτό, η Εταιρεία πραγματοποιεί συνεχώς βήματα,  που ενισχύουν την αξία του πελάτη, την οικονομική αξία και την αξία του εργαζομένου. 

Το επίπεδο της επιχειρησιακής αριστείας της INTERAMERICAN επιβεβαιώθηκε με την απόκτηση του European Foundation for Quality Management (EFQM) πιστοποιητικού ποιότητας και μάλιστα, με επίπεδο αριστείας «4 αστέρια» (άριστα τα 5) για το Shared Services Center. Η Εταιρεία είναι η μοναδική ασφαλιστική στην Ελλάδα και μία από τις λίγες στην Ευρώπη που έχουν λάβει αυτή τη σημαντική διάκριση.

Επαύξηση των δυνατοτήτων των Συνεργατών

Η INTERAMERICAN διαθέτει στους συνεργάτες της μοναδικές υπηρεσίες, μέσω του “e-office”. Mε τη χρήση ενός κινητού τηλεφώνου, tablet ή laptop και με μία σύνδεση Ιnternet, κάθε συνεργάτης μπορεί να διαχειρίζεται συνολικά ή/και κατά περίπτωση το χαρτοφυλάκιό του, τους πελάτες του, τις προμήθειές του, τις ανανεώσεις συμβολαίων κ.λπ. από οπουδήποτε σημείο βρίσκεται, κερδίζοντας χρόνο και μειώνοντας ταυτόχρονα τα διαχειριστικά έξοδα. Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα στον συνεργάτη να εκδίδει online, σε πραγματικό χρόνο, συμβόλαιο σε όλους τους κλάδους ασφάλισης: Οχημάτων, Πυρός, Αστικής Ευθύνης, Οδικής Βοήθειας, Ταξιδιωτικής Βοήθειας. 

Στους κλάδους ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας, στους οποίους παραδοσιακά απαιτείται αντασφάλιση, η INTERAMERICAN είναι μία από τις ελάχιστες ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη που έχει αναπτύξει ένα πρωτοποριακό σύστημα ηλεκτρονικής αντασφάλισης, το “Genius”. 

Στους κλάδους Γενικών ασφαλίσεων έχει ενοποιηθεί ένα προηγμένο εργαλείο ανίχνευσης απάτης (fraud detection tool). Μέσω του συστήματος αυτού, ανιχνεύονται online -σε πραγματικό χρόνο- πιθανές περιπτώσεις απάτης, κατά τις φάσεις της έκδοσης συμβολαίου και της αποζημίωσης.

Επίσης, η Εταιρεία λειτουργεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα “Follow me office”, που παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης του συνεργάτη στις μηχανογραφικές υπηρεσίες από οποιοδήποτε σημείο βρίσκεται.

E-directory: Ηλεκτρονικός Κατάλογος Μελών Δικτύου Υγείας

Ο κατάλογος του Δικτύου Υγείας της INTERAMERICAN με στοιχεία των συνεργαζομένων με την εταιρεία ιατρών και διαγνωστικών κέντρων είναι διαθέσιμος για τους πελάτης της από την ιστοσελίδα της Εταιρείας. Οι ασφαλισμένοι του MEDISYSTEM και του MEDIHOSPITAL έχουν πρόσβαση στον ηλεκτρονικό κατάλογο, πληκτρολογώντας τον αριθμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους στο πεδίο που υπάρχει στη σελίδα της αναζήτησης δικτύου. Η INTERAMERICAN παρέχει άμεση και έγκυρη πληροφόρηση για το Δίκτυο Υγείας, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Ημερολόγιο Δράσεων

X

Δεκέμβριος 2018

S M T W T F S
25
26
27
28
29
30
1
 
 
 
 
 
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
 
 
 
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
 
 
 
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
 
 
 
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
 
 
 
 
 
30
31
1
2
3
4
5