Έρευνες Ικανοποίησης Πελατών και Συνεργατών

Έρευνες Ικανοποίησης Πελατών και Συνεργατών

Η ΙΝΤΕRAMERICAN πραγματοποιεί συνεχώς έρευνες ικανοποίηση πελατών, ώστε να εντοπίζει τις ανάγκες και να αξιολογεί το επίπεδο εμπιστοσύνης τους προς την ίδια την Εταιρεία, με σκοπό τη διατήρηση και ανάπτυξη της πελατειακής βάσης της μέσω της βελτίωσης των υπηρεσιών της, ενώ παράλληλα παρακολουθεί την ικανοποίηση των συνεργατών της.

Μέσω των ερευνών καταγράφονται στοιχεία για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των διαφόρων κλάδων, το επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών, το επίπεδο ικανοποίησης των Δικτύων Πωλήσεων. Τα πορίσματα των ερευνών συνεκτιμώνται και λαμβάνονται υπ’ όψιν κατά τη σχεδίαση νέων ασφαλιστικών προϊόντων, την εξέλιξη των παρεχομένων υπηρεσιών και τη βελτιστοποίηση διαχείρισης της σχέσης της Εταιρείας με τα Δίκτυα Πωλήσεων και τους ασφαλισμένους. 

Το ποσοστό ικανοποίησης πελατών της INTERAMERICAN ανέρχεται στο 84% (έρευνα 2016).

Ημερολόγιο Δράσεων

X

Δεκέμβριος 2018

S M T W T F S
25
26
27
28
29
30
1
 
 
 
 
 
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
 
 
 
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
 
 
 
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
 
 
 
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
 
 
 
 
 
30
31
1
2
3
4
5